Te invitam sa iti alegi cele mai bune anvelope de iarna pentru masina si pentru SUV alaturi de noi. In Romania, pentru 2025 top anvelope de iarna alaturi de pareri si recomandari pot fi gasite la gume si cauciucuri foarte bune DOT 2025 de la Michelin, Continental, Bridgestone, Nokian, Pirelli sau Debica. Poti sa vezi anvelopa de iarna Michelin ALPIN6.
Cea mai buna anvelopa de iarna – Top 10 cauciucuri sau gume de iarna
Cele mai bune anvelope de iarna sunt Michelin ALPIN 6. Fie ca vrei cele mai ieftine anvelope de iarna de buget, sau cu raport calitate pret foarte bun, gasesti de toate la pret mic. Gasesti mai jos cele mai bune anvelope de iarna pentru Dacia Logan, dar si pentru BMW. Atat modele pentru SUV, cat si pentru berline sau break. Cele mai populare marimi de anvelope de iarna din Romania sunt 205/60/r16, 205/55/r16, 195/65/r15, 185/65/r15, 215/55/r16, 175/65/r14, 225/55/r17, 165/70/r14 sau 225/45/r17.
Cuprins
Exista conditii de drum mai putin potrivite pe parcursul lunilor de iarna, comparativ cu lunile mai calde de vara. Din acest motiv, a avea cele mai bune anvelope de iarna pe vehicul este esentiala pentru a conduce in acest moment.
Urmeaza cateva sfaturi care ar trebui sa te ajute sa alegi cele mai bune anvelope de iarna pentru SUV de care vei fi multumit. Puneti anvelope dedicate, nu doar cele doua din fata. Nu-ti risca viata pe drum experimentand. Toate cele patru anvelope trebuie sa aiba aceeasi dimensiune. Si au acelasi design al benzii de rulare, compozitia cauciucului etc.
🛒 Categorii | Anvelope de iarna |
---|---|
✂️ Reduceri | 30% |
🏷️ Promotii | In mod regulat |
🚚 Livrare gratuita | Da |
↩️ Perioada de retur | 30 zile, gratuit |
✉️ Modele diverse | Da |
🎁 Card cadou | Disponibil |
⏰ Actualizare | Astazi |
Cele mai bune anvelope de iarna din Romania
Este realizat dintr-un material unic, are un design unic al benzii de rulare. Si este inarmat cu tepi. Ce sa cautati, ce factori sa cantariti. Si ce tipuri de anvelope de iarna sunt disponibile.
Anvelopele de vara sunt construite intr-o maniera care le face sa isi modifice semnificativ calitatile atunci cand temperatura creste, devin dure. Si isi pierd capacitatea de a prinde drumul. Daca zapada sau gheata acopera drumul in timpul iernii, o situatie deja periculoasa agraveaza si mai mult. Este greu de condus. Si este mult mai dificil sa porniti sau sa incetiniti. Intrucat nu exista alta metoda care sa asigure securitatea tuturor utilizatorilor drumului pe tot parcursul iernii, rotile de iarna sunt o necesitate in natiunea noastra.
Cand temperatura scade sub +8 degC. Si ramane asa cel putin o saptamana, atunci ar trebui sa inlocuiti anvelopele masinii cu unele de iarna.
Toti soferii sunt liberi sa-si evalueze cele mai bune anvelope de iarna pentru vehiculele lor. De preferinta primavara sau vara, inainte de venirea vremii de iarna. Faptul ca majoritatea companiilor isi pun colectiile de iarna la reducere in aceasta perioada este o explicatie plauzibila. De asemenea, pretul acestui articol creste adesea destul de putin pana la mijlocul toamnei.
Cele mai bune anvelope de iarna din 2025
Intelegerea numeroaselor tipuri de anvelope disponibile este o conditie prealabila pentru achizitionarea unei anvelope. Modelul benzii de rulare este adesea o tabla de sah in forma de romb, care este un semn distinctiv al designului traditional scandinav. Daca locuiti intr-o zona care se confrunta cu vreme severa de iarna, impreuna cu multa zapada. Si gheata pe drumuri, acest tip de cauciuc este cel mai bun pariu al tau.
European, are un design distinctiv al benzii de rulare in forma de oase. Acest stil de anvelopa de iarna functioneaza bine in conditiile umede si namoloase ale unei ierni europene. Anvelope de iarna robuste, care pot face fata conducerii pe zapada. Si gheata. Crampoanele anvelopelor de iarna pot veni intr-o varietate de stiluri.
Calatoriile frecvente pe zapada sau pe drumuri alunecoase justifica utilizarea anvelopelor cu crampoane. Asa-numitul este optim pentru conducerea in zone metropolitane aglomerate. Anvelope de iarna fara crampoane cu velcro, adesea cunoscute sub denumirea de anvelope de frecare.
Nu putem accepta nimic mai vechi de doi sau trei ani pentru acest produs. Dupa acest timp, caracteristicile de performanta ale anvelopelor incep sa se degradeze. Si cumpararea de anvelope uzate nu este o modalitate fiabila de a va garanta siguranta pe drum in timpul iernii. Urmati sfaturile oferite de producatorul vehiculului dumneavoastra pentru cele mai bune rezultate. Anvelopele supradimensionate sau subdimensionate sunt inutile.
Cele mai bune anvelope de iarna ieftine
Indici de sarcina. Si viteza, preturile pentru cele mai bune anvelope de iarna variaza foarte mult in functie de tip. Si modelul vehiculului pentru care sunt destinate. Nu ar trebui sa-ti irosesti banii pe anvelope care sunt prea ieftine din cauza performantelor slabe. Nu este nevoie sa faceti totul. Si obtineti cele mai scumpe kituri disponibile. Cand cumparati anvelope de iarna, cautati echilibrul optim intre pret. Si calitate.
Valoarea estetica a anvelopelor nu este de subestimat. Daca au fost deformate pentru a fi depozitate incorect, nu vor oferi suficienta aderenta. Si calatorii in siguranta pe drum iarna.
Va recomandam sa cercetati profesionistii. Si contra impanzitului. Si anvelope fara crampoane pe timpul iernii, astfel incat sa puteti lua o decizie in cunostinta de cauza. Nu va suparati daca nu puteti obtine anvelope de cea mai buna calitate din cauza constrangerilor financiare. Nu lipsesc firmele care furnizeaza o varietate de anvelope de iarna la preturi competitive. Si sustine produsele lor cu asigurari de calitate. Cumparati doar de la acesti distribuitori.
Nu este neobisnuit ca companiile bine-cunoscute sa lanseze afaceri spin-off prietenoase cu bugetul. Nu are niciun efect negativ asupra calitatii. Afla mai multe despre ofertele lor, poti gasi fara indoiala o pereche de anvelope care sa corespunda nevoilor tale la un pret care nu va da banii.
Top anvelope de iarna
Este prudent sa analizam preturile. Si oferte oferite de cat mai multi vanzatori. Cauciuc similar poate fi mult mai ieftin in diferite locatii. Reduceri la depozitarea anvelopelor. Iar instalarea anvelopelor se gaseste la mai multe magazine, asa ca daca sunteti interesat de anvelopele de iarna cu crampoane, stiti unde sa cautati. Desi putin, acesta este totusi un avantaj.
Investiti in cele mai bune anvelope de iarna de inalta calitate, bine fixate pentru iarna, nu doar daca sunteti la inceput. Cand ai avut ceva experienta de conducere, vei avea mai multa libertate de a lua propriile decizii.
Amintiti-va ca anvelopele pentru toate anotimpurile nu sunt cea mai buna alegere din cauza rapiditatii cu care se uzeaza. Nu vor putea functiona bine pe vreme rece, asa ca, chiar daca sunt mai ieftine, nu ar merita.
Cele mai bune anvelope de iarna pentru SUV
In concluzie, alegerea de cele mai bune anvelope de iarna SUV pentru un vehicul nu este o operatiune simpla. Contactati un centru de service de renume pentru asistenta daca intampinati probleme sau va temeti sa faceti o greseala. Expertii sai sunt gata sa va ofere recomandari, sa va ajute in luarea unei decizii. Si te-ai pregatit cu anvelope de iarna.
Fiecare tip de anvelopa de iarna este proiectata sa functioneze cel mai bine intr-o anumita gama de temperaturi. Si cantitati de ninsoare. Pentru a alege cele mai bune anvelope pentru a conduce pe vreme inghetata, este esential sa aveti o intelegere aprofundata a acestor factori. Circumstantele de utilizare a anvelopelor sunt usor de prezis. Pentru a atinge acest obiectiv, este important sa luam in considerare o serie de elemente, dintre care unele sunt dependente de clima. Si altele care sunt mai stabile in timp.
Poate cel mai important factor care influenteaza dezvoltarea anvelopelor de iarna. Frigul extrem de -20 de grade Celsius este neobisnuit. Minimurile medii din timpul iernii sunt de aproximativ -15 degC, cu maxime in jur de +5 degC.
Deoarece diferite roti sunt produse din diferiti compusi de cauciuc, fiecare are un prag de duritate termica diferit. Si temperatura maxima la care se pierd calitatile fundamentale ale cauciucului, rezultand distante de oprire mai mari, manevrare mai proasta. Si mai multa uzura.
Anvelope de iarna bune DOT 2025
Luati in considerare tipul de drumuri pe care va circula vehiculul in lunile de iarna. Anvelopele proiectate pentru asfalt urban au un set distinct de cerinte decat cele proiectate pentru un drum rural stricat. In plus, majoritatea drumurilor metropolitane sunt tratate cu substante chimice, asa ca nu este nevoie sa platiti mai mult pentru rotile concepute pentru circumstante severe.
Exista o anumita gama de preturi pentru fiecare tip de cele mai bune anvelope de iarna. Valoarea cauciucului este influentata fara indoiala de statutul marcii pe piata. Cu cat este mai mare notorietatea, cu atat este mai mare pretul cerut. Cu toate acestea, climatul actual nu este ideal pentru distribuirea liberala a numerarului.
Prin urmare, este foarte fezabil sa obtineti anvelope de iarna de calitate excelenta la un pret aproape la jumatate fata de modelele premium daca cititi evaluarile. Si examinati cu atentie caracteristicile rotilor intermediarului. Si categorii de buget.
Pretul rotilor este legat si de calitatea ridicata a cauciucului folosit la constructia lor. Deoarece anvelopele cu crampoane sunt special concepute pentru utilizare pe zapada. Si gheata, pretul lor mai mare este de inteles. Aici, este important sa retineti ca rotile prietenoase cu bugetul nu vor supravietui mai mult de un an sau doi in conditii normale de utilizare. Chiar si dupa ce luati in considerare toti acesti factori, ar trebui sa ascultati in continuare feedback-ul proprietarilor reali care au condus modelul de roata in cauza in circumstante identice.
Pareri anvelope de iarna bune
Dimensiunea la cele mai bune anvelope de iarna ar trebui sa fie prima ta prioritate atunci cand cumpara unele noi. Din pacate, caracteristicile discului. Iar specificatiile producatorului de automobile impun limite stricte asupra spatiului disponibil. Fa-ti timp pentru a te familiariza cu aceste optiuni.
Masuratorile principale ale unei anvelope sunt diametrul discului de aterizare, latimea benzii de rulare. Si inaltimea profilului. Ceea ce functioneaza bine vara poate sa nu fie cea mai buna optiune iarna. Si invers. Pe gheata, zapada. Iar namolul, manevrabilitatea unui vehicul ar putea fi afectata negativ de discrepanta de dimensiune dintre vara acestuia. Si roti de iarna.
Latimea profilului anvelopei. Si inaltimea sunt modificabile daca trebuie sa ne asezam cu un diametru fix al discului. Exista doua puncte de vedere complet divergente.
Raspunsul este conditionat de setarea operationala. In fata zapezii, a ghetii. Si chiar si un strat de apa pe drum, experienta sugereaza ca anvelopele mai inguste sunt calea de urmat. Anvelope ale aceluiasi model in dimensiunile 205/60/r16, 205/55/r16, 195/65/r15, 185/65/r15, 215/55/r16, 175/65/r14, 225/55/r17, 165 /70/r14. Si 225/45/r17 raspund diferit la umed. Si situatii uscate, conform testelor. Al 205-lea cauciuc se simte mai sigur pe umed. Si pavaj uscat, in timp ce primul se descurca bine pe zapada.
Recomandari cele mai bune anvelope de iarna
Cele mai bune anvelope de iarna, la fel ca anvelopele de vara, va vor spune indicele lor de viteza. Si indicele de incarcare. Aceste valori ar trebui sa se potriveasca cu ceea ce este specificat de producatorul masinii. Nu trebuie sa treaca mai mult de cinci ani intre momentul in care este fabricata o anvelopa. Si timpul in care este pus pe un vehicul. O data de lansare din patru cifre apare intr-un oval rotund pe perete. Primele doua cifre indica saptamana productiei, in timp ce ultimele doua indica anul.
Nu este important in ce an au fost fabricate anvelopele, atata timp cat sunt noi. Si pastrat corespunzator. Cu toate acestea, nuante exista. In fiecare an, producatorii de anvelope lucreaza pentru a-si imbunatati cauciucul prin rafinare. Si imbunatatirea formulei. Astfel, patinele chiar si de acum cativa ani pot sa nu aiba aceleasi calitati ca modelele din acest an.
Distinctia principala intre vara. Iar cauciucurile de iarna sunt compusul de cauciuc folosit. Conditiile necesare sunt mai complexe decat par la inceput. Cand conduceti pe vreme inghetata, anvelopa trebuie sa-si pastreze flexibilitatea pentru a nu pierde tractiunea.
Cand conduceti, anvelopa se incalzeste atat de la motor. Si frecarea drumului. Prin urmare, cauciucul nu ar trebui sa pluteasca la temperaturi ale aerului intre aproximativ 7. Si 15 grade cand este incalzit.
Cele mai bune gume de iarna
Ele par incompatibile la prima vedere, dar atunci cand se confrunta cu o provocare, inginerii sunt la inaltime. Trucul este ca majoritatea rotilor de iarna sunt construite dintr-un material stratificat care, in functie de temperatura ambianta, prezinta valori variate de rigiditate. Pentru frig extrem, fiecare dintre straturi contracareaza defectele celuilalt. Fie ca este vorba de prea multa flexibilitate sau nu suficienta elasticitate.
Cauciucul, spre deosebire de omologul sau de vara, are o proportie mai mare de cauciuc moale. Si siliconi, permitand un coeficient de frecare mai mare atunci cand temperaturile scad. In Europa contemporana, iarna se dezgheta. Si namolul este mai degraba norma decat exceptia. Pentru a contracara efectele ingheturilor usoare. Si dezgheturile dese, s-a creat protectia de tip european. Cu alte cuvinte, acesta a fost clima din ultimele doua decenii.
Pentru a combate zapada. Si gheata, anvelopele europene de iarna au o banda de rulare superficiala, cu un model distinct, care nu este nici dur, nici subtil. Ambele simetrice. Si exista variatii asimetrice. Benzile de alergare sunt construite cu capacitatea de a scurge eficient apa. Si tine cont de noroiul de zapada din zona de contact a drumului.
Cu toate acestea, nu ar trebui sa le confundati cu anvelopele pentru orice vreme. Cauciucul poate continua sa functioneze chiar si atunci cand este expus la aer rece datorita naturii sale rezistente la inghet. Acesta este perfect pentru locurile in care iernile sunt blande. Si dezgheturile apar des.
Cele mai bune cauciucuri de iarna
Dupa ce a calatorit pe drumurile rurale, chiar si atunci cand acestea au fost rulate. Modelul scandinav al benzii de rulare este un salvator atunci cand ninsorile abundente sunt norma in zona.
Blocurile de rulare sunt masive, canelurile sunt adanci. Si larg. Iar zona benzii de rulare are margini ascutite. Se face tot posibilul pentru a mentine o manevrabilitate de top. Si puterea de oprire in conditii de iarna. Cele mai bune anvelope de iarna nu te vor dezamagi pe zapada, gheata. Sau asfalt.
Astfel de anvelope includ adesea ingrediente specializate, cum ar fi microparticule multifunctionale care functioneaza ca varfuri pe pavajul umed. Daca ar trebui sa aveti anvelope scandinave sau europene pentru iarna este un subiect fara o solutie clara. Totul depinde de circumstantele initiale de functionare. Si competenta soferului.
In timp ce modelul european al benzii de rulare este usor de inteles, soiul scandinav poate fi clasificat aproximativ in doua categorii, impanzit. Si anvelope de iarna fara crampoane. Un varf de anvelopa este o tija rigida care este fixata pe banda de rulare in locuri predeterminate determinate de producatorul anvelopei. Cuiburile folosite pentru aterizare sunt ceea ce sunt adesea denumite cuiburi de aterizare.
Cauciucuri foarte bune DOT 2025
Pentru ca varful sa ramana inauntru. Si sa nu iasa sub presiune, zonele din jurul lor sunt construite dintr-un compozit de cauciuc mai dens. Picurile in sine sunt realizate dintr-o carcasa flexibila din aluminiu. Si un varf proeminent de carbura care serveste drept carlig.
Picurile exceleaza pe pavaj alunecos. Si urme de zapada proaspat agitate. Picurile antiderapante sunt utile pe asfaltul murdar, dar mai putin pe asfaltul curat. De fapt, inrautatesc manevrarea. Si mareste distanta de oprire, deoarece reduc zona de contact cu drumul. De asemenea, varfurile asfaltului sufera o uzura extrema.
Desigur, tehnologia continua sa avanseze. Iar cei mai importanti producatori de anvelope cu crampoane ofera noi metode prin care crampoanele pot fi ascunse pe drum. Si creste aderenta. Dar acesta este mai degraba un caz rar decat o norma.
Zgomotul enervant pe care rotile cu crampoane il fac in timp ce sunt conduse este un alt dezavantaj. Nivelul de zgomot poate fi tolerat, totusi, cu conditia ca prioritatea sa fie mentinerea in siguranta a tuturor. In concluzie, exista beneficii in folosirea anvelopei pe care o alegeti.
Top anvelope de iarna Michelin, Continental, Bridgestone
De asemenea, dorim sa subliniem importanta respectarii limitelor de viteza, care, in comparatie chiar si cu cele mai scumpe anvelope de iarna, pot face o diferenta uriasa pentru a va mentine in siguranta pe drum in acest sezon. Nu se poate nega faptul ca anvelopele cu crampoane trebuie sparte inainte de utilizare.
Fara sa te grabesti cu viteza mare. Si sub o presiune puternica, varfurile se pierd cu usurinta, de aceea este esential ca acestea sa ramana tot timpul asezate in locurile lor respective. Intre timp, exista cateva motive pentru care orice alt tip de cauciuc ar avea nevoie de o perioada de rodaj similara.
Lubrifiantii care contin grasime sunt aplicati pe matrice in timpul vulcanizarii, ca parte a tehnologiei de fabricare a anvelopelor. Singura metoda sigura de a scapa de ele este sa parcurgeti un kilometru si ceva fara sa folositi franele sau sa accelerati rapid.
Pe o anvelopa nou-nouta, doar cateva dintre lamele. Si santurile vor fi vizibile. Dupa o scurta perioada de rodaj, partile mici ale benzii de rulare. Si marginile ascutite se vor inmuia. Este nevoie de mai mult timp pentru a sparge anvelopele cu crampoane. Cele mai bune anvelope de iarna cu tepi trebuie conduse cativa kilometri inainte de a fi gata de utilizare, de preferinta peste tramvai. Si treceri de cale ferata unde nu vor trebui sa franeze sau sa alunece brusc. De asemenea, soferul beneficiaza de rulare, deoarece se obisnuieste cu comportamentul vehiculului intr-o mare varietate de conditii de drum.
Cele mai bune anvelope de iarna Nokian, Pirelli, Debica
Se recomanda trecerea la anvelopele de iarna inainte ca vremea sa devina prea rece. Acest lucru se datoreaza faptului ca devine inflexibil la temperaturi de pana la -5 degC, facand masina mai greu de utilizat. Pentru a conduce in siguranta. Si in siguranta pe vremea aspra de iarna, trebuie sa fiti familiarizat cu procesul de selectare a anvelopelor de iarna pentru vehiculul dumneavoastra. Este ea pentru ca exista climate in care anvelopele pentru orice vreme nu vor functiona.
Tehnic vorbind, cauciucul specific iernii este mai moale decat omologul sau de vara. Prin urmare, isi mentine rigiditatea necesara pentru tractiune chiar si in conditii sub zero. Daca sunteti familiarizat cu datele tehnice mentionate pe fiecare anvelopa, sa cumparati cele mai bune anvelope de iarna este usor.
Pe masura ce iarna se apropie, multi consumatori incep sa se gandeasca la inlocuirea anvelopelor de vara cu cele de iarna. Nu mai face o mare diferenta in ceea ce priveste ce continent sau ce natiune produce cauciuc. Acest lucru se datoreaza faptului ca, desi infiinteaza unitati de productie in tarile in principal subdezvoltate. Firmele nu vor tolera o scadere a calitatii produselor pentru a-si proteja numele marcilor.
Anvelopele produse de aceleasi companii din tarile scandinave sunt mai scumpe. In timp ce ale lor sunt mai ieftine. Alegerea anvelopelor de iarna doar pe baza pretului. Iar locatia producatorului este, prin urmare, nepotrivita.
Cele mai ieftine anevelope de iarna de buget
A sti exact cum sa selectezi cele mai bune anvelope de iarna pentru un vehicul depinde in mare masura de producator. Producatorii recunoscuti la nivel mondial urmaresc indeaproape conformitatea tehnologica a produselor lor. De aceea, putem deduce ca nu veti cumpara din greseala un set de anvelope de iarna necorespunzatoare daca marca este cunoscuta.
Totul este simplu aici, deoarece cauciucul nou recoltat are caracteristici tehnice superioare. Anvelopele au o durata de viata de aproximativ cinci ani in lumea reala. Dar orice timp petrecut in depozit le face sa se degradeze. Din acest motiv, ar trebui sa va ganditi sa cumparati doar anvelope de iarna care au fost fabricate in ultimii doi ani.
Daca anvelopele sunt tinute intr-un garaj mai mult de doi ani. Cauciucul se poate intari. Si devin inutilizabil. Data de fabricatie este stampilata pe flancul anvelopei.
Exista patru cifre de cautat, care va vor ajuta sa alegeti anvelope proaspete de iarna de pe rafturi. Primele doua indica saptamana productiei, in timp ce ultimele doua indica anul de productie. Daca doriti sa aflati care sunt cele mai bune anvelope, consultati evaluarile. Si zona de recenzii. Alegeti-l pe cel care va place cel mai mult pentru urmatoarele luni reci. Si cititi recenzii scrise de persoane care l-au pus in treaba intr-o serie de situatii meteorologice.
Anvelope de iarna raport calitate pret foarte bun
Anvelopele, la fel ca orice alt produs, au o anumita durata de viata. Atat indicele de viteza. Iar sarcina maxima joaca un rol in stabilirea acestor limite. Din cauza vremii aspre, ar trebui sa va ganditi la ce anvelope sa cumparati pentru iarna. Deoarece un indice de viteza mai mare permite o viteza potentiala mai mare a vehiculului, puteti scapa cu o cifra ceva mai mica.
Totusi, iarna, toata lumea trebuie sa incetineasca din cauza riscului de a aluneca pe gheata. Cum sa alegeti setul potrivit de anvelope de iarna folosind marcajele mph ar trebui sa fie mai clar. Literele alfabetului latin de la H la Y reprezinta aceasta variabila. Modelele de anvelope cu o valoare a indicelui mai lenta, reprezentata de litera H, sunt clasificate ca fiind mai lente decat cele cu o valoare a indicelui mai rapida, reprezentata de litera Y.
Sa aruncam o privire la modul in care indicele de sarcina afecteaza selectia anvelopelor de iarna. Sarcina maxima per anvelopa este definita aici. Este calculat prin distribuirea egala a masei totale a masinii intre cele patru anvelope ale vehiculului. Anvelopele sunt marcate cu ambii indici pentru a le face mai usor de gasit.
Fisa tehnica a masinii va include limitele absolute ale vehiculului, precum si orice sugestii pentru selectarea anvelopelor de iarna. Producatorul a specificat limitele superioare ale ambilor indici in acest document tehnic. Pot fi achizitionate anvelope cu specificatii mai mici decat cele specificate in manual. Dar nu invers.
Cele mai bune anvelope de iarna pentru Dacia Logan
In ciuda credintei populare, nu totul este potrivit pentru anvelopele cu crampoane precum 205/60/r16, 205/55/r16, 195/65/r15, 185/65/r15, 215/55/r16, 175/65/r14, 225/ 55/r17, 165/70/r14. Sau 225/45/r17. Anvelopele de iarna pentru autovehiculele cu varfuri sunt sugerate in zonele cu gheata pe carosabil, deoarece adera mai bine la gheata decat anvelopele obisnuite. Anvelopele obisnuite de iarna, spre deosebire de anvelopele cu crampoane, au o performanta mai buna in zonele cu zapada.
Niste cauciucuri sau cele mai bune anvelope de iarna. Dar nu si altele, includ gauri pentru stifturi in modelul benzii de rulare. Si asta este ceea ce le diferentiaza pe cele doua. Pot exista oriunde de la unul la mai multe astfel de goluri. Cele mai bune anvelope cu crampoane de iarna sunt evidente, chiar daca nu le cunosti. Cand o roata are stifturi suplimentare instalate, face un contact mai bun cu pavajul.
Camerele lamelelor din banda de rulare ajuta la compensarea lipsei de crampoane de pe anvelopele traditionale de iarna. Indrumarile producatorului pentru selectarea anvelopelor de iarna se rezuma adesea la acest lucru, cu cat mai multe astfel de lame, cu atat coeficientul de aderenta este mai bun. In plus, zona de contact este marita cu urechi. Pentru a va ajuta sa decideti ce tip de anvelopa de iarna este cel mai potrivit pentru dvs., fara a fi nevoie de crampoane, vom analiza doua optiuni.
Cele europene au lamele. Si o retea de canale de drenaj. Zapada umeda este aspirata de sub anvelopa de catre retea. Astfel, astfel de anvelope de iarna sunt sugerate pentru utilizare in medii urbane.
Cele mai bune anvelope de iarna pentru BMW
Scandinava cu dreptunghiuri proeminente sau romburi pentru decor. Spre deosebire de lamelele anvelopelor in stil european, distributia lor este destul de rara. Cu toate acestea, acest lucru este inutil, deoarece fisurile din crusta drumului cauzate de figurile extrudate rareori ofera o tractiune suficienta. Prin urmare, excursiile pe distante lungi iarna pe drumuri cu multa zapada au nevoie de anvelope de iarna concepute pentru clima scandinava.
Pentru ca producatorul a stabilit deja idealul. Si valorile maxime pentru aceasta caracteristica, nu exista mult loc de ajustare. Desi nu puteti modifica raza interioara a anvelopei, puteti compensa inaltimea crescuta a flancului selectand anvelopele de iarna corespunzatoare.
Aceasta valoare poate fi modificata. Si, in cele din urma, ramane la latitudinea soferului sa aleaga fie partea inalta, fie partea joasa a anvelopei. Intelepciunea conventionala este ca anvelopele cu o inaltime mai mare a talonului functioneaza mai bine pe zapada. Cu toate acestea, cele mai bune valori pentru cele mai bune anvelope de iarna ale vehiculului se gasesc in pasaportul tehnic.
Actiunile masinii se vor schimba in functie de suprafata drumului, care este determinata de modelul benzii de rulare. Selectarea anvelopelor de iarna cu un design asimetric este recomandata in special in timpul conducerii pe strazi metropolitane care scartaie.
Top oferte anvelope de iarna SUV
Vehiculul este silentios. Si sigur, chiar si pe trotuar umed. Daca conduceti vehiculul des in afara orasului, ar trebui sa alegeti anvelope de iarna cu o banda de rulare directionala simetrica. Curata zapada de sub anvelopa, permitand un control mai bun in toate directiile.
Urmatorul pas este sa ne dam seama ce anvelope de iarna sunt cele mai bune pentru conditiile de rulare pe zapada aglomerata. Acest lucru necesita o banda de rulare mare, cu un model asimetric, care indica intr-o singura directie. Un model nedirectional al benzii de rulare este util atunci cand zapada se transforma treptat in namol.
In ciuda tuturor sfaturilor de mai sus, nu exista un set perfect de anvelope de iarna pentru fiecare circumstanta. Aceste valori ar trebui sa fie mediate intr-o varietate de climate.
Ce sa spun, doar temperaturile exceptional de scazute, deplasarile impenetrabile pe drumuri, pot face pe oricine sa fie anxios in timpul sezonului de iarna, ceea ce provoaca o multime de probleme pentru proprietarul de automobile. In general, trebuie sa treci peste acest sezon, unii oameni chiar aleg sa nu-si conduca deloc masinile in timpul iernii. Alti oameni, insa, ar trebui sa fie pregatiti pentru vreme. Iar anvelopele de iarna sunt primul articol care imi vine in minte. Sau, daca nu a fost inca instalat din orice motiv, cum sa va decideti. Si cand sa-l obtii.
Cele mai populare marimi de anvelope de iarna din Romania
O anvelopa de iarna buna are un model al benzii de rulare cu blocuri mari. Si santuri adanci. Zapada este aspirata in adancituri. Si strans strans pentru o tractiune sporita pe masura ce roata se intoarce, inainte de a fi aruncata. Singurele anvelope capabile sa faca fata zapezii sunt anvelopele de iarna.
Oamenii spun uneori ca ar trebui sa va inlocuiti rotile doar daca pe drumuri este multa zapada sau daca totul este acoperit cu gheata. Si ca daca iarna s-a dovedit a fi fara zapada, te poti descurca cu un kit de vara decent. Este o neintelegere populara ca, daca temperatura scade sub zero, anvelopa de vara a unui vehicul s-ar transforma intr-o scandura de lemn. Si pierde tractiunea.
Cele mai bune anvelope de iarna exceptionale sunt concepute pentru a fi utilizate atat pe zapada. Si drumuri inghetate, precum si pe umed. Si pavaj uscat. Nici sa nu te gandesti la amestecare. Si marci de anvelope potrivite. Perturbarea ideii va avea un efect asupra condusului, deoarece modelele diferite au caracteristici diferite pentru controlul rutier.
Trusa de iarna ar trebui sa aiba aceleasi setari ca si cea de vara. Daca cauciucul se potriveste perfect pe scaun, stii ca ai luat decizia corecta. Exista, insa, soferi care opteaza pentru anvelope de iarna mai mici pentru a economisi costuri. Este adevarat ca anumite automobile, in functie de marca lor. Si modelul, poate gazdui anvelope mai mici.
Set anvelope de iarna bune 205/60/r16, 205/55/r16, 195/65/r15
Unii soferi aleg, de asemenea, sa foloseasca anvelope cu o sarcina maxima mare. Si indicele de viteza. Nu este nimic in neregula in a pune anvelope care pot face fata unei presiuni mai mari. Si viteza pentru a prelungi durata de viata a acestora. Dar acest lucru vine de obicei in detrimentul performantei. Investitia in anvelope de iarna cu un indice de sarcina mai mic nu este probabil cea mai buna idee, deoarece acest lucru ar duce la defectarea prematura a anvelopelor din cauza uzurii neuniforme cauzate de greutatea prea mare.
Etichetarea anvelopelor este un subiect larg. Si ar fi imposibil sa-i dam dreptate aici. Ultimul nostru sfat este sa verificati din nou anvelopele de iarna pentru datele de expirare. Si ani de productie. Daca anvelopele sunt depozitate corect, acestea pot fi vandute ca noi timp de cinci ani. Formularea isi pierde o parte din utilitate dupa 7 ani de depozitare, chiar si in circumstante optime.
Directional simetric, ieftin. Si adaptabil, poate fi folosit pentru o varietate de scopuri. Plasturele de contact se pastreaza curat. Si uscat datorita sistemului de drenaj. Sa alergi pe asfalt cu astfel de anvelope nu ar trebui sa fie o problema.
Autocuratare. Iar abilitatile de eliminare a apei sunt maximizate intr-un design simetric nedirectional. Anvelopele au un mic zgomot de bazait. Si sunt usor pe drum. Asimetrie nedirectionala Ofera o aderenta excelenta pe pista. Si stabilitate laterala pentru vehicul. Acest stil este in general rezervat automobilelor cu preturi mari.
Top anvelope de iarna 185/65/r15, 215/55/r16, 175/65/r14
Sunt beneficii. Si dezavantajele fiecarei optiuni. Trebuie sa va ganditi la traseele pe care le parcurgeti. Si temperaturile in care conduci in timp ce iei decizia. In acest articol, comparam. Si contrasteaza cu numeroasele optiuni de anvelope de iarna disponibile.
Anvelopele cu varfuri pe ele sunt fabricate special pentru utilizare in zapada. Si gheata. Aceste versiuni cu crampoane pot rezista la temperaturi sub zero fara a-si pierde caracteristicile. Si se poate opri rapid pe zapada. Si gheata. Masinile nu aluneca. Si aluneca la fel de mult pentru ca gheata nu poate prinde dintii de pe suprafata benzii de rulare.
Astfel de varfuri pot fi fie din metal, fie din ceramica. La suprafata, puteti numara pe degete aproximativ o suta de garoafe. Cateva modele selecte sunt fabricate cu gauri pentru ghimpe, acestea putand fi purtate fara spini sau, alternativ, cu stifturi pentru a avea acces la intreaga gama de beneficii oferite de acest tip de cauciuc.
Anvelopele de iarna cu crampoane functioneaza bine pe gheata, zapada proaspata. Si inclinatii. Dar sunt incomozi pe pavaj uscat. Si mai ales la viteze mari pentru ca crampoanele stau in calea unui contact bun cu pista. Si faceti oprirea mai departe.
Top 10 anvelope de iarna 225/55/r17, 165/70/r14, 225/45/r17
Rotile unui vehicul nu vor ajunge foarte departe pe zapada afanata sau pe un grund neglijent echipat cu tepi. De asemenea, ghimpele face mult zgomot atunci cand se freaca de drum, facand condusul rapid neplacut.
Nu este neobisnuit ca stifturile sa cada, necesitand fixarea suplimentara a anvelopei. In dezavantaj, stifturile pot deteriora asfaltul, motiv pentru care este ilegal in unele tari. Cele mai bune anvelope de iarna cu crampoane trebuie sparte treptat in primii 500 pana la 1000 de kilometri la o viteza de cel mult 80 km/h. Si fara opriri grele.
Pentru lunile mai reci, exista doua categorii principale de frecare, europene. Si scandinava. Primele exceleaza pe potecile inghetate, in timp ce cele din urma sunt mai aplicabile in zonele urbane unde zapada este curatata in mod obisnuit. Si predomina suprafata drumului reparat. Sunt concepute pentru a fi folosite in ierni blande, asa ca nu este recomandat sa le calariti pe timp de frig extrem.
Suprafata benzii de rulare a acestora nu este impanzita, asa ca anvelopa se bazeaza pe un compus puternic, blocuri. Si lamele pentru a-l mentine ferm plantat pe asfalt. Slab pe gheata, frecari exceleaza pe zapada compacta. Si namol. In plus, se descurca mai bine pe trotuar decat modelele cu tepi.
Velcro reduce semnificativ zgomotul din cabina in comparatie cu cauciucul ghimpat. Si nici nu pun in pericol stabilitatea suprafetei drumului. Exista, de asemenea, beneficiul minor al consumului redus de combustibil datorita proprietatilor de frecare ale anvelopelor.
Anvelope de iarna ieftine si bune
In ciuda hype-ului, anvelopele pentru toate anotimpurile sunt utile doar in climatele mai blande. Literele M + S desemneaza aceasta categorie. Acest lucru inseamna ca cauciucul este facut pentru a ajuta la propulsarea vehiculului prin namol. Si zapada.
Cu toate acestea, aceasta este doar o formalitate datorita faptului ca fiecare tara are modele meteorologice distincte. Iar banda de rulare este conceputa pentru a conduce pe zapada usoara pana la moderata. Si namol. Desi aceste anvelope te pot duce prin Europa, au o tractiune foarte slaba pe drumurile inghetate. Si ofera o putere de oprire foarte mica in timpul iernii.
Soferii din zonele in care iernile nu sunt la fel de aspre ca cei din nord ar putea gasi anvelopele pentru orice vreme potrivite. Primavara, vara. Si toamna, cand termometrul spune ca este cel mai confortabil, voi ceilalti il puteti purta.
Cele mai ieftine cauciucuri de iarna noi
Nu se poate nega ca anvelopele all-season au un avantaj distinct, durabilitatea lor. Si longevitate in fata utilizarilor repetate. Si o varietate de conditii meteorologice.
De asemenea, pot calatori fara a fi intepati, ameliorand orice ingrijorare cu privire la pierderea dintilor. Vor fi compromisuri in manevrabilitate, viraj. Si franare, asa ca nu vor fi un bun inlocuitor nici pentru iarna, nici pentru vara.
Decizia finala a anvelopelor depinde de tine. Si nici macar cel mai bun articol nu poate schimba asta. Starea cerului in afara ferestrei tale este cea mai sigura sursa de informatii.
Andrei scrie la smartbuyer.ro. Suntem aici de peste un deceniu si te ajutam sa alegi cele mai bune produse pentru tine.